تیزر مدیریت مجتمع فنی تهران

تیزر مجتمع فنی دوره های مدیریت مجتمع فنی تهران 

طراحی و ساخت تیزر مجتمع فنی و معرفی دوره های مدیریت مجتمع فنی تهران بر عهده  سامان ادز بوده است و به سفارش مدیریت محترم مجتمع فنی ونک ساخته شده است.

مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک، یکی از شعبات این مجتمع در منطقه‌ی ونک تهران است. تیزر مجتمع فنی تهران، به عنوان یک مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی، برای توسعه‌ی صنایع فنی و مهندسی در کشور فعالیت می‌کند. این مؤسسه با داشتن اساتید و کارکنان با تجربه و دارای مدارک تحصیلی معتبر، از سال ۱۳۴۰ به عنوان یکی از اولین مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در ایران شروع به کار کرده است.
نمایندگی ونک مجتمع فنی تهران، یکی از شعبات این مؤسسه در منطقه‌ی ونک تهران است. این شعبه با ارائه‌ی دوره‌های مختلف در زمینه‌های مهندسی برق، مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر، به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به این حوزه‌ها، امکان آموزش مهارت‌های لازم را می‌دهد. همچنین، مجتمع فنی تهران با توجه به اهمیت توسعه‌ی صنایع فنی و مهندسی در کشور، با هدف آموزش دانشجویان در سطوح مختلف تحصیلی، برنامه‌ریزی شده است.
استفاده از تجربه‌های اساتید مجتمع فنی تهران و تمرکز بر آموزش‌های عملی و تئوری، این مؤسسه را به یکی از مراکز آموزشی مهم در ایران تبدیل کرده است. همچنین، مجتمع فنی تهران با هدف رفع نیازهای صنعت و با توجه به تغییرات روز افزون در تکنولوژی، از طریق برگزاری دوره‌های مداوم آموزشی، دانشجویان را با جدیدترین دانش‌ های روز را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

 

صفر تا صد طراحی و ساخت این تیزر  بر عهده سامان ادز بوده است.

تیزر مجتمع فنی و تیزر های تبلیغاتی کسب و کارها

تیزر مجتمع فنی به عنوان مثال و تیزر های تبلیغاتی به طور کلی به عنوان یک ابزار قدرتمند در زمینه بازاریابی برای کسب و کارها امکانات فراوانی برای جلب توجه مشتریان و افزایش شناخت برند فراهم می‌ کنند.  که در تیزر مجتمع فنی قابل مشاهده است. 

برخی از فواید تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها

جلب توجه سریع

تیزرها به دلیل کوتاهی و جذابیت به سرعت، توجه مخاطبان را جلب می ‌کنند. این امکان باعث می‌ شود که پیام شما فوری و به بهترین شکل ممکن به مخاطبان منتقل شود.

 

ارتقاء شناخت برند

با استفاده از تصاویر، صدا و متن‌ های جذاب، تیزرها به شناخت برند کمک می ‌کنند. این ابزار به کسب و کار امکان می‌ دهد تا ارزش ‌ها، محصولات یا خدمات خود را به نحوی جذاب و قابل فهم نشان دهد و به مشتریان، تجربه یادگیری مثبت ارائه کند.

 

توضیح سریع و کامل

در تیزرها، می ‌توان به سرعت و به شیوه ‌ای جالب و کوتاه، اطلاعات مهم را به مخاطبان منتقل کرد. این امکان باعث می‌ شود مخاطبان به سرعت با محتوای مورد نظر آشنا شوند و اطلاعات به دست آورند.

 

انگیزه‌ بخشی و ایجاد ارتباط

تیزرها می ‌توانند احساسات و انگیزه‌ های مشتریان را به خوبی در غالب ویدیو پیش چشمان آن‌ ها بیاورند. این ارتباط عاطفی باعث می‌ شود که مشتریان به سرعت به کسب و کار شما متصل شوند و احساس کنند که محصولات یا خدمات شما برای آن‌ها بسیار ضروری و مناسب هستند.  که در این نمونه تیزر مجتمع فنی برای شما عزیزان به عنوان نمونه ارائه شده است. 

 

تاثیر گذاری در شبکه ‌های اجتماعی

تیزرها باعث بهبود نمایش در شبکه‌ های اجتماعی هستند. این وسیله امکان می‌ دهد تا در پلتفرم‌ های مختلف اجتماعی، محتوای جذابی ارائه دهید و نظرهای مثبت مشتریان را جلب کنید.

 

قابلیت اندازه‌ گیری و ارزیابی

تیم آژانس تبلیغاتی سامان ادز در تیزرهای تبلیغاتی به کسب و کار این امکان را می‌ دهد که عملکرد تبلیغات خود را با دقت، اندازه ‌گیری و ارزیابی کند. این اطلاعات ارزشمند برای بهبود استراتژی‌ های بازاریابی در آینده استفاده می‌ شوند.

با استفاده هوشمندانه از تیزرهای تبلیغاتی، کسب و کارها می ‌توانند به نحوی جذاب و اثربخش، بازار خود را ترویج داده و باعث افزایش فروش و شناخت بیشتر از مشتریان شوند.

 

برو به صفحه طراحی و ساخت تیزر

پروژ های دیگر

تیزر آموزشگاه کارگاه آموزش بازیگری

تیزر کارگاه بازیگری

تبلیغاتی صنعتی، مزرعه ناب ژن

مزرعه پرورش گوسفند ناب ژن

ویدیو کلینیک زیبایی سحر پور محسنی

فشیال با سحر پور محسنی

موشن گرافیک حرفه ای تولید محتوای پیج اینستاگرام مجتمع فنی ونک

مهارت های پولساز بعد از یادگیری پایتون

نمونه تیزر آموزشگاهی
طراحی سایت یوگا نگاه
فهرست